2012. április 9., hétfő

Fekve nyomás - akartok versenyezni?!

Már jópár embertől hallottam, hogy ki akar nyomni ennyit meg annyit ennyi meg annyi idő alatt. Ez vagy sikerül, vagy nem. Én most ajánlok nektek egy versenyt! Mondjátok meg, mennyit akartok fejlődni fekve nyomásban, kitűzünk egy időpontot, aztán hadd szóljon! Aki addigra kinyomja a megálmodott súlyt az nyer, aki nem az pedig egy utolsó senkiházi!!! :D
Kommenteket várok!!

Update:

A határidő június 30.
A verseny az egy ismétléses maximumban elért eredményjavulást méri. Most bemondasz egy számot, a jelenlegi egy ismétléses maxodat, és kitűzöd a célt, amit el akarsz érni a fenti időpontig. Tehát: KAndisz Nóra, jelenleg 40 kg-t nyom fekve, júni 30-ig pedig szeretné elérni a bűvös 50 kg-os határt.
Kétféle módon lehet nyerni: egyrészt, ha eléred a célt, amit kitűztél, másrészt, ha a mezőnyben te fejlődsz a legtöbbet (százalékban!). A nyertesek majd kapnak valami ajándékot is azon felül, hogy bikának érezhetik magukat mert a nyertesek oszlopban szerepel a nevük...

Jelentkezzetek hát ne legyetek rest!

6 megjegyzés:

  1. Szeretnék 100 évesen 60 kilóval, izoláltan fekvenyomni... mondjuk hatszor.
    Ha nem nyomom ki, szerintem akkor is már nyertem :D

    Max

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó terv, de én valami közelebbi célra gondoltam, mondjuk úgy 3 hónapon belül... :) Például: most kinyomok 100-at, 2 hónap múlva 125-öt. Ilyet vállalsz? :)

      Törlés
    2. Most a magas ismétlésszámú edzés közepén járok, nem röhögtetném ki magam az 50kg X 30-as tervvel (bukás+3-4 negatív beleértve) :-D
      Max ha jár precizitásra plusz pont 8)

      Max

      Törlés
    3. Max, én is hasonlóra készülök elvileg, 60x27 kellene, de még nem próbáltam, lehet, hogy menne most is. Ebben a versenyben első sorban a bivalyos súlyokra mennénk rá. Mikor jössz haza legközelebb?

      Törlés
  2. 3 hónapon belül 100kg széles fogással 4x6 koncentráltan mellig leengedve...most megy 85-el kb,szűkebb fogásban 90, félnyomással megy a 100. Remélem nem leszek senkiházi. :D

    VálaszTörlés
  3. Oké! ez így frankó Bálint, amikor legközelebb találkozunk, megnézzük, hogy megy! Egyébként két hónapon belül is simán elérheted.

    VálaszTörlés