2012. június 10., vasárnap

Fekvenyomás - ki hol tart? (+ a blog jövője)

Már jócskán elhagytuk a rendelkezésre álló idő felét. Vannak, akik máris elérték a céljukat, másoknak csak hajszál híja, néhányan viszont még sehol nincsenek. Arra kérek mindenkit, aki tudatosan edz és készül, jegyezze le tapasztalatait, mindnyájunk épülésére. Nemsokára új lendületet fog kapni az egész blog, lesznek további kihívások és vetélkedők, még több érdekes és hasznos információ diétákról és egészségelméletekről, edzésről, és minden másról, ami még nem volt ezen a blogon!

Kérlek benneteket, segítsetek nekem és írjatok pár ötletet, mivel foglalkozzunk a jövőben! Verseny ötleteket is szívesen várok, kommentben, természetesen!

3 megjegyzés:

  1. Én 100ról 110kg-ra való ugrást vállaltam így szálkásítás közben, eddig egész jól haladok, legutóbb kiment a 107,5kg, így a verseny utolsó 1/3-ában próbálok erőltett ismétlésekkel dolgozni, így volt h felraktam 112,5-re is. Ezenkívül van még egy több mint fél évről hátramaradt fél csomag monohidrátom, azt kezdtem el szedni napi 10grammjával, sajnos elég rosszul reagál rá a gyomrom, ezért is hagytam abba anno, de most megpróbálom kisebb adagokban bevinni, így talán hozzásegít a bevállalt súly eléréséhez.
    A jövőben szerintem aktuálisan kiválasztott izomcsoportokkal kapcsolatban lehetne egymásnak nem szokványos, érdekes gyakorlatokat és edzésmódszereket és ezeknek a kivitelezéseit leírni, mert a megszokottságtól való eltérés nagyon sokat számít szerintem az izmoknak. Mindenki próbálkozik új dolgokkal, biztos születtek nagyon érdekes és hasznos gyakorlatok, ezekkel tudnánk segíteni egymást.
    Ezenkívül lehetne még ehhez hasonló versenyeket csinálni, mert ad egy célt amiért lehet küzdeni, ha nyilvánosság előtt van a teljesítményünk jobban igyekszünk, nem akarunk senkinél sem rosszabbak lenni.

    VálaszTörlés
  2. Erről van szó. A súlyoktól nem félsz, és diéta közben is erősödsz, erőltetett ismétlésekkel edzel. A monohidráthoz vagy fogyassz proteint a turmixban (gondolom szőlőcukrot nem akarsz), vagy utána 15-20 perccel banánt. Ne 110-re készülj, mert meglesz a 115!
    Verseny még lesz, arra mérget vehetsz!

    VálaszTörlés
  3. Látom a többiek nem vették a lapot, majd linkeljem be mindenkinek külön az oldalt?! Olvasni kéne a blogot!

    VálaszTörlés